Často kladené otázky
Kde je můj balíček?
Svůj balík můžete sledovat na https://www.postaonline.cz/en/trackandtracea zadejte své sledovací číslo například 1391856421389, které obdržíte e-mailem, když pro vás balíček začneme připravovat.
Mohu přesměrovat balíček?
Samozřejmě. Pokud chcete svůj balík přesměrovat, vyčkejte na zprávu od doručovací služby Česká pošta o doručení, která obsahuje i pokyny pro přesměrování balíku.
Co se stane, když během dodací lhůty nebudu doma?
Nebojte se – pokud se balík nepodaří doručit, je uložen 14 dní na vaší poště nebo na úložně DPD a tam si ho můžete vyzvednout. Pokud si balíček nevyzvednete do 14 dnů, bude nám vrácen.
Jak vyměním za větší/menší číslo?
Produkt můžete vyměnit dvěma způsoby: Vyplňte online formulář pro výměnu produktu a přiložte jej k balíčku, který vracíte (nezapomeňte napsat, za jaké číslo vyměňujete). Tento proces je delší, protože musíme čekat, až obdržíme produkt zpět, zkontrolujeme jej a poté vám zašleme nový. Reclamations (maneks.eu)
Rychlejší způsob je vrátit nám nechtěné zboží a zároveň objednat nový. Pokud chcete produkt vrátit, vyplňte prosím formulář pro vrácení peněz a postupujte podle pokynů: Reclamations (maneks.eu)
Formulář prosím přiložte k balíčku, který vracíte, a my vám poté, jakmile nám balíček dorazí a bude zkontrolován, vrátíme kupní cenu na váš účet. Výrobek musí být zabalen v původním obalu a nepoužitý.
Jak mohu vrátit produkt?
Pokud chcete produkt vrátit, vyplňte prosím formulář pro vrácení peněz a postupujte podle pokynů:
Reclamations (maneks.eu)
Formulář prosím přiložte k balíčku, který vracíte, a my vám poté, jakmile nám balíček dorazí a bude zkontrolován, vrátíme kupní cenu na váš účet. Výrobek musí být zabalen v původním obalu a nepoužitý. Peníze prostřednictvím poštovních poukázek nevracíme. Do formuláře je nutné napsat PŘESNÉ údaje, tak jak byly zadány v době objednání, jinak systém váš formulář nepřijme.
Kdo platí zpáteční poštovné?
Náklady na úhradu poštovného nám zaslaného balíku zpět nese odesílatel. Výkupné balíčky nepřijímáme a automaticky se vrací odesílateli.
Co dělat, když produkt nefunguje nebo je poškozený?
Upřímně se omlouváme, pokud jste obdrželi poškozený nebo nefunkční produkt. Produkt Vám samozřejmě reklamujeme, pokud to doložíte fotkou nebo videem,které slouží jako důkaz o poškození. Vyplňte prosím online formulář pro výměnu produktu Reclamations (maneks.eu)
nebo nám napište na [email protected] a připojte obrázek nebo video poškozeného produktu a vyberte možnost, že produkt je poškozen, ale nefunkční (nebo poškozený) produkt nám není nutné vracet. Jakmile obdržíme vyplněný online formulář, zašleme vám nový.
Nepřišlo mi vše – položky v balíčku chybí
Napište nám na [email protected] a ke zprávě připojte obrázek balíku (s viditelným štítkem na balíku) s obsahem (přijaté produkty) a pokud jsme udělali chybu v balení a odeslali Vám nekompletní balíček, zbývající část vaší objednávky vám samozřejmě zašleme co nejdříve.
Obdržel jsem špatný produkt
Napište nám na [email protected] a ke zprávě připojte obrázek balíku (s viditelným štítkem na balíku) s obsahem (přijatý produkt) a pokud jsme udělali chybu v balení a odeslali jsme Vám špatný produkt, chybu co nejdříve opravíme a objednaný produkt odešleme.
Jak mohu objednat?
Vyberte množství produktů, které chcete objednat kliknutím na 1 kus, 2 kusy nebo 3 kusy. Kliknutím na tlačítko Přidat do košíku bude produkt přidán do vašeho online košíku. Množství produktů v košíku můžete přidat nebo pozměnit. Kliknutím na tlačítko Pokračovat k pokladně se dostanete na konec nákupu. Na konci nákupu je nutné zadat všechny požadované údaje pro doručení, vybrat způsob doručení a platby a nákup potvrdit kliknutím na tlačítko Odeslat objednávku. V případě úspěšného odeslání objednávky se zobrazí oznámení o úspěšně odeslané objednávce s přehledem objednaných produktů a vašimi údaji. Na váš e-mail obdržíte potvrzovací zprávu. Někdy jsou naše zprávy také skryty mezi propagačními nebo spamovými, takže se nezapomeňte podívat i tam. Pokud potřebujete pomoc s objednávkou, jsme vám k dispozici na e-mailové adrese [email protected] . Pro úspěšnou objednávku potřebujeme: -jméno a příjmení -celou adresu -telefon -e-mailovou adresu -název a množství produktu, který chcete objednat. Objednávka bude provedena na dobírku.
Mohu platit na dobírku?
Ano, samozřejmě. Můžete si vybrat mezi těmito metodami: dobírkou, kreditní kartou nebo PayPal. Pokud potřebujete pomoc s objednávkou, napište nám na [email protected]
a my za vás objednávku zadáme. Pro úspěšnou objednávku potřebujeme: -jméno a příjmení -celou adresu -telefon -e-mailovou adresu -název a množství produktu, který chcete objednat. Objednávka bude provedena na dobírku.